دانشگاه بین المللی امام رضا

 دانشگاه بین المللی امام رضا به عنوان یکی از بهترین مراکز دانشگاهی در ایران معرفی شده است و هر ساله افراد زیادی برای تحصیل در آن اقدام می کنند. کلیه افراد متقاضی بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با مزایای دانشگاه امام رضا و همین طور اعتبار مدرک دانشگاه امام رضا می توانند اقدامات لازم را برای ثبت نام در این دانشگاه شناخته شده و معروف انجام دهند. البته در این میان و به جز آشنایی با اعتبار مدرک دانشگاه امام رضا کسب اطلاعاتی در رابطه با اساتید دانشگاه امام رضا و همین طور سطح علمی دانشگاه امام رضا نیز برای هر یک از افراد متقاضی الزامی و مهم به نظر می رسد.

از آن جایی که شناخت رشته های تحصیلی ارائه شده در این مرکز دانشگاهی و همین طور دانشکده ها و سطح علمی این دانشگاه و البته مزایای دانشگاه امام رضا و اعتبار مدرک دانشگاه امام رضا برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان الزامی است از این رو یاری خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه می تواند بسیار مؤثر و کارساز باشد. برای سهولت دستیابی به اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام، شرایط پذیرش، رشته های تحصیلی و همین طور اساتید و سطح علمی این دانشگاه و مزایای دانشگاه امام رضا می توانید با تیم مشاوره کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

تاریخچه دانشگاه بین المللی امام رضا

دانشگاه بین المللی امام رضا به عنوان یکی از دانشگاه های شناخته شده و معتبر سال ها قبل یعنی در سال 1378 هجری شمسی در شهر مشهد احداث گردید.

این دانشگاه غیردولتی را می توان جزء بهترین ها دانست و هدف از ادامه تحصیل در آن تربیت افرادی کارآزموده و کاردان و ایجاد فضایی علمی برای یادگیری مؤثر آن هاست.

دانشگاه امام رضا مساحتی برابر با سی هزار متر مربع داشته و در حدود هفتاد عضو هیأت علمی در آن مشغول به تدریس هستند.

بعلاوه، این دانشگاه با داشتن چهارصد استاد مدعو نیز در خدمت دانشجویان بوده و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات ممکن را به دانشجویان دارد.

دقت داشته باشید که دانشگاه امام رضا در دو ساختمان مجزا مخصوص خواهران و برادران پذیرای دوستان عزیز دانشجو است.


مقاطع تحصیلی ارائه شده در دانشگاه بین المللی امام رضا

از جمله مسائلی که تمامی دانشجویان مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه امام رضا باید به آن توجه لازم را مبذول دارند در رابطه با مقاطع تحصیلی موجود در این مرکز دانشگاهی است.

در دانشگاه بین المللی امام رضا دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خدمت دانشجویان ارائه می شود که هر فرد بنا به علاقه و نیاز خود می تواند آن ها را برای ادامه تحصیل انتخاب کند.

در ادامه این نوشته با ذکر رشته های تحصیلی ارائه شده در دو مقطع کارشناسی و ارشد دانشگاه بین المللی امام رضا در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

آشنایی با دانشکده های دانشگاه بین المللی امام رضا

در دانشگاه بین المللی امام رضا چهار دانشکده مختلف وجود دارد. اسامی این دانشکده ها عبارتند از دانشکده فنی مهندسی، دانشکده مدیریت و حسابداری، علوم انسانی و همین طور دانشکده هنر و معماری اسلامی که هر یک از این دانشکده ها با ارائه رشته های متنوعی در خدمت دانشجویان هستند.

  رشته های ارائه شده در دانشگاه بین المللی امام رضا

در دانشگاه بین المللی امام رضا رشته های متنوعی در دانشکده های این مرکز دانشگاهی ارائه می شود. در ادامه با ذکر لیست رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر دو پردیس خواهران و برادران خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

 

source : irantahsil

سه شنبه 31 فروردین 1400
بؤلوملر :